ican

Alla inlägg under mars 2011

Av Erica - 3 mars 2011 22:21

Hej på er alla.... Längesen jag vet.....

 

Idag är det den 3/3 o min Mormor skulle fyllt 75 år idag.. Tyvärr är hon ej med oss mer..    Saknar min mormor så otroligt mycket ... Jag saknar våra kort spel våra goa skratt ja jag saknar min Mormor super mycket hon fanns där alltid..

Min mormor var de bästa i mitt liv.. Jag spendera mer tid hos henne än vad jag gjorde med mina kompisar var alltid där på alla lov. Hon är min ängel nu som skyddar mig för allt. De känner jag.   

Jag känner hennes närvaro när jag är ledsen även när jag är glad. Om jag bara fått ett par minuter till med min mormor, jag hade gjort allt för att få 1 timme med henne... Just nu i mitt liv skulle jag behövt mormor.. Jag Älskar Dig Mormor..  

 

Jaha annars i mitt liv.. Hmm ja jag är väl just nu inte nöjd med något.. Mycket som snurrar runder. Jag håller på att gå ner i vikt igen.. Började igår o dagen idag gått bra.. Gick till minneslunden borta vid lasarettet snabb takt gick ner i stan .. Dansat nu 2 timmar o nu ätit fil müsli o käckebröd nu ska jag ner i vikt igen.. !!!! Jag mår ej bra i mig själv.. Jag hade lätt kunnat gräva ner mig i 1 år o bara försvunnit ett tag.. Men så är de i livet ibland..

Men nog om de varför klaga inegn tycker synd om en ändå..

 

Igår var min Älskade vän här.. O de var så kul eftersom vi ej träffats på sååååååååå länge !!! Fick pratat av mig o hon fick pratat av sig :) ...

Tina vad hade jag gjort utan dig ? Ja de vet jag faktiskt inte men jag är super glad att jag har dig iaf... LOve you bla blo häcklar dig ja allt ;) PPussssen på dig...

 

Nä nu ska jag nog göra ve mig för duschen sen lägga mig upp tidigt imorron så jag kan komma upp i tid imorron o gå en lååååång runda o bara rensa huvudet ....

 

toddels

Tidigare månad - Senare månad

Om mig :)

Tjena hejsan ! Glad positiv tjej i mina bästa år ! Bor i en mysig liten tvåa med min vovve o mina 2 katter ! Livet är underbart !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna tiill mig :)


Skapa flashcards