ican

Alla inlägg under juli 2011

Av Erica - 27 juli 2011 23:17

Hej hej hej hej !!!!!!


Här kommer ett litet inlägg !!!


Sitter i soffan nu men mina snyggingar ! Dom kom ju 2 dagar tidigare än räknat tror ni att jag är glad eller !??????!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAA de är jag !!! helt underbart är de... Massa mys nu ju.... En liten söt Casper ligger här under filten o sover han är allt för söt.. jag har en riktig pudding sidan om mig som jag ska snart ska pussa på ;)   


Imorron börjar festivalen ! Helt underbart den börjar med en uppvisning med dansen nere vid dunkerska kl 17.00 kom görna o titta ni som kan o har lust ! :D


Sen blir de att gå en runda där nere... Fredag blir de barn ledigt o då ska jag visa hjärtat hur de går till att festa här nere de har han ju inte gjort på en massa år .... Så han har ju glömt hur de går till här nere i skåne... ;) hihihihi...


Nä nu har jag inte tid med detta nu ska jag myssssssssa!!!!!!!


Natti natt




Toddels   

Av Erica - 24 juli 2011 15:32

Hejsan hoppsan !!!!


Söndag idag o de är avslutning på sommarkursen.. Så nu blir de att göra ve sig för de..

De har varit en städ o tvätt dag idag känner mig riktigt duktig!!!

Burit ner en massa kartonger som stått här o samlat damm nu sen jag flytta in !!! Allt är ju inte riktigt nere men jag har semester så de blir bära ner imorron oxå :)


Hade gärna sett att solen kanske kunde lysa lite över helsingborg.. men just nu lyser den bara med sin frånvaro !!!!!!!

Men jag har ju semester så de är inte konstigt den håller sig borta !!


Nä nu ska jag fixa till mig ner o hämta den sista tvätten sen iväg !!!


Saknar min snutt men fredag såååååå är han äntligen här... Elelr rättar sagt båda mina snuttisar..  


Imorron kommer mina underbaringa hem oxå ju för dom har jag verkligen saknat kan jag säga !!!!!!!!!


Toddels !!!!!!!!!!

Av Erica - 24 juli 2011 00:56

Heeeeeeej hopppppp !!!!!!!


Nu har jag rensat  i bloggen, nu ska de börjas skrivas igen gar haft mycket nu de senaste månaderna ! Så nu har man kommit på plats o såå.. :)


Jag mår helt F*CKING underbart... Hänt en massa sen sist jag skrev orkar ej rabbla upp allt men jag kan skriva om allt underbart som hänt de kan jag göra :)


Jo jag har ju som sagt världens bästa familj jag har världens bästa vänner o jag har hittat världens bästa kille !!!!!!!       


Jag är sååå otroligt lyckligt lottad... Har varit uppe hos min snutt nu i 6 dagar helt underbart har de varit ! Jag är såååååååååå kär!!! Som vi säger - vi är som 2 fjortisar ;) hahahaha   


Jag hade kunnat sitta här hela natten om allt som hänt men jag orkar inte de... De var en rätt jobbig hemresa idag massa regn nästan hela vägen ner från småland...  


Men jag kom hem till min älskade vovve som jag saknat massor !!!!!!!!!!! Hon hoppa o studsa som en liten valp.. Nästa gång jag åker upp ska minsann hon få följa med upp... :)


Jag älskar mitt liv de är på topp o kan bara bli bättre !!!!!!!!!!!!   


Good night and sleep tight de ska jag :)



Toddels ! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Om mig :)

Tjena hejsan ! Glad positiv tjej i mina bästa år ! Bor i en mysig liten tvåa med min vovve o mina 2 katter ! Livet är underbart !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna tiill mig :)


Skapa flashcards