ican

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Söndag !!!!

Av Erica - 24 juli 2011 15:32

Hejsan hoppsan !!!!


Söndag idag o de är avslutning på sommarkursen.. Så nu blir de att göra ve sig för de..

De har varit en städ o tvätt dag idag känner mig riktigt duktig!!!

Burit ner en massa kartonger som stått här o samlat damm nu sen jag flytta in !!! Allt är ju inte riktigt nere men jag har semester så de blir bära ner imorron oxå :)


Hade gärna sett att solen kanske kunde lysa lite över helsingborg.. men just nu lyser den bara med sin frånvaro !!!!!!!

Men jag har ju semester så de är inte konstigt den håller sig borta !!


Nä nu ska jag fixa till mig ner o hämta den sista tvätten sen iväg !!!


Saknar min snutt men fredag såååååå är han äntligen här... Elelr rättar sagt båda mina snuttisar..  


Imorron kommer mina underbaringa hem oxå ju för dom har jag verkligen saknat kan jag säga !!!!!!!!!


Toddels !!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 27 juli 2011 23:17

Hej hej hej hej !!!!!!   Här kommer ett litet inlägg !!!   Sitter i soffan nu men mina snyggingar ! Dom kom ju 2 dagar tidigare än räknat tror ni att jag är glad eller !??????!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAA de är jag !!! helt underbart är de... Massa...

Av Erica - 24 juli 2011 00:56

Heeeeeeej hopppppp !!!!!!!   Nu har jag rensat  i bloggen, nu ska de börjas skrivas igen gar haft mycket nu de senaste månaderna ! Så nu har man kommit på plats o såå.. :)   Jag mår helt F*CKING underbart... Hänt en massa sen sist jag skrev o...

Av Erica - 3 mars 2011 22:21

Hej på er alla.... Längesen jag vet.....   Idag är det den 3/3 o min Mormor skulle fyllt 75 år idag.. Tyvärr är hon ej med oss mer..    Saknar min mormor så otroligt mycket ... Jag saknar våra kort spel våra goa skratt ja jag saknar min Mormor su...

Om mig :)

Tjena hejsan ! Glad positiv tjej i mina bästa år ! Bor i en mysig liten tvåa med min vovve o mina 2 katter ! Livet är underbart !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna tiill mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards